Kære nuværende og kommende dansere.
Vi er glade for, at kunne byde jer velkommen til sæson nr. 87 i foreningens historie. Igen i år er vi så heldige, at vi kan danse i Arenaen, hvor der stadig er plads til flere dansere.
Vi har dejlig musik, et stort repertoire af danse, danse med brug af mange forskellige trin, som vi kan øve (genopfriske!) efterhånden som der er brug for dem. Nogle trin kan være anstrengende, men i en “gammel” forening er det ikke nogen skam at lave snydetrin eller - lade som om, så kan de der kan, udfolde sig med de mere korrekte trin.
Vi er en gruppe af glade dansere med masser af plads til nye dansere - så kom og vær med - vi benytter skiftesko, har selv lidt at drikke med på danseaftenen, da det kan være ret varmt at danse.
Du kan jo komme og prøve - de første gange er naturligvis gratis.
Så har du lyst til sjov, hyggelig og god motion både for krop og lattermuskler? Så ses vi forhåbentlig d. 4/9 2025
På gensyn
Karin Ditlefsen